och dricker kaffe.
 
Det ser inte lika bra ut som det jag bakade häromdagen. Nåja, vi får se.
 
Igår var det jobbdag. På fm hann jag tvätta lite och gå en hundpromenad.
 
I söndags åkte Tomas till Tyskland och blir borta tills imorgon. Det är en jobbresa.
 
Han åkte vid lunch i söndags. 
 
Resten av dagen höll jag på i trädgården och klippte och fixade.
En riktigt skön dag.
 
 
 
 
 
 
På kvällen blev det en massa pappersjobb. Mejl som ska skickas och annat pyssel.
 
Jag har ju startat en antal kurser nu. Det är alltid strul med en del. De anmäler, avanmäler, vill byta grupp eller så skiter de i att komma fast de anmält sig. Då ska man ringa eller mejla till de som står i kö.....
 
Men nu tror jag nog att det ska bli bra!
 
Idag är Karins hundar här. Hon har sovit här inatt när jag har jobbat. Nu jobbar hon hela dagen så hennes hundar är hos mig.
 
Ska ta en promenad, bara knäckebrödet behagar bli klart!!

1 kommentarer

marianne

26 Aug 2015 21:19

Usch vad respektlöst att inte ens komma...om man orkar anmäla sej kan man väl orka avanmäla sej åtminstone...du får börja ta en viss summa som anmälningsavgift som inte betalas tillbaka om de ångrar sej....så är det många som gör...

Kommentera

Publiceras ej