När vi kom tillbaka till Jorm efter 2 blöta och blåsiga nätter i tält var det underbart att få sova i en skön säng igen!
 
Anki och jag bastade innan maten. Underbart skönt!
 
 
Till mat fick vi en väldigt god fiskgryta a la tai!
 
Nästa dag blev vi skjutsade till hästarna igen med bil. Nu hade vi packat för en utenatt till. Under bar himmel.
 
Vi hamnade efter några timmar på denna vackra  plats.
 
 
Här lade vi våra sovsäckar!
 
Till lunch blev det chili con carne och gott bröd!
 
Efter lunch red vi en tur upp på ett fjäll igen. Nu var det väldigt varmt och skönt! Det räckte med t-shirt!
Det var så vackert!
 Otroliga hästar som bara går och går. Så mycket energi!
 Sproti och jag
 
Mycket brant stup!
 Samling vid kvällsmaten!
 
 
 
 
Morgonen därpå, packar för sista sträckan, mot Jorm igen!
 
På väg!
 
 
Nu red vi mer i skogsmark, likt den vi har hemma!
 
 
 Tack alla hästar för härliga stunder!
 
Tillbaka till Jorm!
 
Korpens öga!
 
 
Avslutningsmat! Underbart gott grillat kött!
 
Finväder!
 
 
Morgonen därpå började den låååånga resan hem!
Hejdå fina Jorm!
 
 

1 kommentarer

marianne

24 Aug 2015 13:16

Underbart!!!
Det enda jag kan komma på att säga om din ridsemester....fantastisk natur, fina hästar, trevligt umgänge, bra mat och toppenaktiviteter. ..

Jo jag får ändra mitt mantra lite ;)

Jag visste ju att du hade fått Jims tankar till dej...hihi

Kram

Kommentera

Publiceras ej