Jobbade inatt och direkt imorse åkte jag och handlade. Vi fick ju lön idag så jag har väntat med att handla mat.
 
Det blev inga mängder, lite mer än en vanlig veckohandling eftersom jag köpte skinka. Det var mycket folk i affären, men många kassor öppna så ingen kö.
 
Kl 10 var jag hemma och sen skulle allt in och det är värre. En liten kyl och en liten frys.......
 
Som tur är så har vi en extra kyl och frys ute i en bod.
 
Karin kom lagom till fikat. Hon har inte varit här så mycket sedan hon ramlade av och fick hjärnskakning. Hon har varit yr och illamående, så imåndags fick hon röntga nacken. Men något svar har hon  inte fått än. Märkligt.....
 
När vi fikat så gick vi en skogspromenad. Solen sken och det var riktigt skönt! Hundarna fick leta godis och springa lösa och balansera på lite träd och stenar.
 
Sen red jag Tindra. I helgen ska jag rida på en ridkurs. Jag bokade  bara 2 lektioner. Söndag och tisdag. Måndag jobbar jag. Och jag tycker det räcker med en lektion/dag för min ganska otränade häst.
 
Hann mocka och packa foder innan jag åkte till min uppfödare och tittade på hennes valpkull, som Allie är mormor till.
 
 
Lånade ett par av Lenas foton. Den här blev en favorit, fast alla var supersöta!
 
 
 
 
Efter besöket åkte jag till Mjölby och hämtade Victor vid tåget.
 
Nu har vi ätit gott och sett lite på uppesittarkväll med bingolotto. Tomas har ännu så länge vunnit en ny lott!
 
Imorgon är det jobb igen! 8-17
 
God Jul!!
 
 

1 kommentarer

Marianne

26 Dec 2015 00:43

Men vilken sötnos :)
Så ni hann titta på uppesittarkväll...skönt

Kommentera

Publiceras ej