Det är inte svårt att somna om nu när det är så mörkt både morgon och kväll. Så jag somnade om och sov till över 8.
Hästarna stod och glodde bara när jag kom. Jaså kommer du med mat!?
 
Fåren gapade som vanligt, men det gör de jämt! Oavsett om de nyss fått mat eller ej! Astrid blir alltid glad när vi kommer. Hon är så hungrig, kastar sig över maten och äter några kulor, sen är hon nöjd en stund och de 2 tjocka kastrerade hankatterna äter upp resten.
 
Efter en hundrunda var jag hungrig och det blev frukost 9.45!
 
Förmiddagen blev det städ och tvätt. Kaffe och julkalender såklart!
 
Solen sken så sen gick vi en promenad innan lunchen.
 
Markarbetade Tindra. Imorgon får vi nya skor , det blir bra. Det är så halkigt nu och Tindra har ju tappat en sko.
 
Mockade och packade foder. Antingen är man genomsvett eller så fryser man!
 
Eldade på inne och vämde mig med te. Mysan kom och red Freyja. De lånade pannlampor och tog en sväng i skogen. Tomas hämtade ett paket från Itab efter jobbet. Jag fick ett par fina överdragsbyxor som satt jättebra!
 
Ska bara fålla upp dem som vanligt, alltid för långt.
 
Imorgon ska jag på massage igen. Ska bli toppenskönt! Bäst att komma isäng.
 
 
 
 
Hittade några gamla bilder på de små, längtar efter att de ska komma snart!
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

16 Dec 2015 10:28

Oj, skulle jag vänta så länge med frukost skulle jag må illa, jag är nästan alltid jättehungrig när jag vaknar.

Skönt med massage, jag sitter och väntar på naprapaten så ska också bli lite ompysslad idag :)

Kommentera

Publiceras ej