Mina hundar gick in och lade ssig och väntar i soffan: Kommer du snart!?
 
 
 
 
Igår morse åkte jag och hämtade pudlarna och passade på att handla på Maxi. Det är ju bokrea så jag köpte ett par barnböcker.
 
Sen var vi ute mest hela dagen . Det var så skönt igår! Jag krattade en del, vilket känns i ryggen idag!
 
 
 
 
 
På kvällen var det Sveriges mästerkock som jag gillar! De är ju otroligt duktiga!

Tomas bytte bromsar på min bil, vilket var tur, för imorgon är sista dagen för ombesiktning. Jag jobbar ikväll/inatt så jag åker och gör det efter jobbet.
 
Nu ska jag sätta mig på massagedynan och ge mina stackars muskler en omgång.
 
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

03 Mar 2015 08:32

Janne klipper löven så det blir kompost för gräset och vi slipper räfsa ihop dom :)

Kommentera

Publiceras ej