Vaknade med värsta huvudvärken. Käkarna var ihopbitna. Det brukar jag inte ha.

Efter morgonrutiner så åkte jag på mammografi. Fy vad ont det gör! Fast den här gången tyckte jag ändå att det gick skapligt!

Kom hem till hundarna igen efter en timme. Tänkte att kaffe kanske skulle hjälpa mot huvudvärken.
Jim kutade före mig in i soffan!

 
Sen var det dags att gå ut.
 
Jag mockade, packade en del säckar foder och sen gick vi en promenad i skogen.
 
 
Tränar lite passivitet!
 
När jag kom in igen så kände jag mig seg och trött, så jag lade mig i soffan och somnade. Sov en timme, vilket var mycket skönt och välbehövligt.

När jag vaknade så tog jag en kopp te och en stor skål fruktsallad och keso. Sen var jag redo för att träna hundarna!

Vi har tränat in Att buga. Fast jag ska kalla det Busa. Typ som en lekinvit!

Hann dammsuga lite och förbereda middagen innan Tomas kom. Då gjorde vi klart ute.

Ikväll har vi ätit stekt aborre och tittat på Mästerkocken och sen Lyckliga gatan. Ikväll var Tommy Nilsson med som jag gillar.


 
 
 

1 kommentarer

marianne

12 Feb 2015 07:37

En middagslur behövs ibland...

Vad tyckte du om mästerkocken igår?
Äntligen åkte hon ut, jag blev så irriterad på henne hela tiden...elakt av mej..

Kommentera

Publiceras ej