Imorse fick jag sova till 7.30. Fast Allie var uppe i sängen tidigare och ville ha upp mig!  Men inatt kom jag inte isäng förrän 1,30 så jag tyckte det var tillåtet att sova lite längre.
 
Hästarna har fått ny halm i vindskyddet som de kan tugga på så de "överlever " natten. Men de fick mat efter midnatt så det var nog ingen kris!

Idag tog jag bort adventljusstakarna, snyft! Jag tycker det blit tomt!

På fm var en bekant här och hämtade mina längdskidor. Hon ville testa om hon tyckte det var kul. Då kanske hon köper. Men jag kommer nog inte att åka mer iallafall. Tror inte det är så bra med höftprotes.

Tomas och jag utejobbade i några timmar. Tyvärr blev det töväder och det regnade stundtals.
 

Hundarna provligger hästarnas vindskydd.
 
Jim håller flocken på plats. Allie undrar varför Mira står hos oss.
 
Promenad med ett gäng svartvita!
 

När vi hade ätit lunch så åkte vi till Skänninge och handlade på Öb och på Coop. Det tog ett pat timmar.

Så när vi kom hem blev det utejobb i ett par timmar igen. 
 
Jag gick in och lagade mat. Hamburgare, egen, och klyftpotatis. Bönsallad och grönsallad. Tomas grejade ute en stund till. 

Sen började melodifestivalen. Jim och jag delade på lite ostbågar.

 

Kommentera

Publiceras ej