Har bara gjort saker i helgen som jag mått bra av!
 
Ger mig en klapp på axeln för det!

Idag var Jim och jag och hälsade på hans valpkull som är födda i höstas. Det var 5 av 8 som var hos Lena och hälsade på.
 
 
När jag kom hem så städade jag av golvet i sadelkammaren. Ska ta och rensa lite i veckan. Blev inspirerad av Nina som skrev i sin blogg om sadelkammaren. Så jag tänkte också visa hur vår ser ut.
 
 
Ena sidan där vi har skåp, kaffebryggare och ett bord som man kan fälla ner om man vill.
 
 
 
Om man behöver mer plats!
 
Sadlar och träns
 
Täckeshängare och en avfuktare
 
 
Idag var det snö när vi vaknade men det försvann en del under dagen. Jag vallade lite med Jim så han var så lycklig!
 
 
 
Här kom Allie och ville hjälpa till!
 
 
 
Jim 
 
 
 
Ikväll såg vi på melodifestivalen på Play, men jag somnade......Nu är jag vaken igen och tar en frukt och tittar lite på bloggar.
 
 
 
 
 

2 kommentarer

marianne

23 Feb 2015 08:21

Härligt att du kunde släppa allt annat och bara ägna dej åt det du ville...

Kunde ni se skillnad på era hundar? Haha...kul att se de tillsammans :)

Men himmel vilken sadelkammare....hur gör du för att hålla så rent och fräscht? Tar ni av skorna utanför? Och var har ni alla borstar och smågrejer som man samlar på?
Nu vet ja inte om jag vill visa min ;)

stallskogalund.blogg.se

06 Mar 2015 10:23

Åh din sadelkammare är ju lika fin som ett rum inomhus! Nu blev jag riktigt avis ☺

Kommentera

Publiceras ej