Fick sova till 7.30 för mina lurviga. 
Fm blev det lite städning och så kaffepaus förstås. Satt i soffan med en hund som puttade på min arm så kaffet höll på att vippa ut och det var Jim. Så Allie på andra sidan, på rygg i soffan, som låg och slog på mig med tassarna som en katt!

Sen åkte vi till stan och handlade och hämtade ett paket. Har köpt en ny dunk med kollodialt silver.

Hundarna fick följa med för det hände ju inte så mycket idag. Jim haltar ju så det blir inga långpromenader.
Idag har det blivit värre. Jag tror det blev värre igår när han drog till skogen. Det verkar som han slagit i benet.

När jag kom hem så var Karin och My igång och red. Imorgon är det tävling igen.
 
När jag hade ätit så red jag också. På Tindra på ridbanan. Det började med en bakutspark, nästan direkt. Då blev jag arg på henne och röt till och faktiskt viftade till med spöet, fast jag inte gillar att använda det så. Men sen gick det jättebra! Jag gjorde det lätt för henne, tror att hon var lite stel i början. Mycket mjukgörande och sen tölt i låg form. Traven gick inte så bra idag. Hon ville inte att jag skulle rida lätt i höger varv, utan hon lade in galopp då.
 
Dags att ta hit Lotta igen för en koll och lite massage!

Idag blev det pizza med vad kylen hade att bjuda. Dvs halva med tacofärs och halva med salami, brieost och oliver. Fruktsallad och glass med kaffe efter. Så nu är jag mätt och belåten. 
 
Viktklubbsvänner: Jag har inte varken vägt mig eller rapporterat på länge. Vägde mig imorse. 52,8 kg. Jag är supernöjd!

Imorgon blir det en spännande dag på flera sätt så nu är det nog dags att gå ut och fodra och sen försöka sova. Ska upp 6,30 och ta in hästarna och fodra allihop. Kl 7 kommer Karin och My och tar över. Hoppas det inte regnar!
Imorgon ska de inte klä ut sig! Det är tölttävling då.
 

Kommentera

Publiceras ej