Mio, Smilla och jag har sett U 21 vinna EM Guld i fotboll. Härligt! Jag satte bara på tv.n som sällskap.
 
Vi var ute till väldigt sent. Till 23.
 
Jag jobbade några timmar extra imorse. Jag började igår lunch och kom hem lunch idag. Tog kaffe, ägg och sillbit innan hundpromenad och hushållsjobb!
 
Smilla var med mig på jobbet inatt. Det gick bra. Hon har ju löpt så det är lite spänt här hemma mellan grabbarna.
 
Karin har åkt till Almedalen en vecka. Hon jobbar för junis (nykterhetsrörelsen) denna veckan.
 
Men idag har de nog märkt att löpet är slut, för det har varit lugnt!
 
På em kom Mios terapiklient. Han har vari här 3 ggr efter praktikperioden. Mysigt!
 
 
Mio har varit jätteduktig. Men nu är han så trött så det rycker i honom. Han har svårt att koppla av!
 
På kvällen var My och Moa här och red 2 hästar var. Jag klippte gräset. Skönt att det blev gjort. Jag jobbar extra imorgon med nämligen. Jag ska också till tandläkaren med och dra ut. Usch!
 
 zzzz gud vad trött jag är.
 

1 kommentarer

marianne

01 Jul 2015 08:16

Full fart som vanligt :)
Det är lite jobbigt med löptik om man har två grabbar som du...


Sv: nä om jag vetat att Ava skulle vara en "sån" häst skulle jag inte våga...hihi
hon har aldrig gjort något liknande när jag ridit.

Jag funderade på stavningen när jag skulle skriva, men schersmin är nog det rätta.
Jag kommer inte ihåg vilken sort jag köpte, men den ska bli stor samt dofta mycket, men jag antar att den behöver en startsträcka på nåt år, så som en syren t.ex.

Kommentera

Publiceras ej