Imorse väckte Tomas mig 8.45! Jag som aldrig brukar sova så länge! Det regnade ordentligt så efter en kort promenad och frukost så tränade jag hundarna lite inne medans Tomas jobbade i sovrummet.
 
Efter fm kaffet åkte jag till stan. Bytte en pannlama som jag köpt som var trasig. Hämtade medicin till Jimpan och köpte hundmat. Sen tog Allie, Mio och jag en promenad genom staden. 
 
De fick hundgodis i djuraffären, sen promenerade vi så de fick nosa på lite nya dofter!
 
 
När vi kom hem så var klockan 15 och vi åt lunch. 
 
Eftermiddagen rensade jag ogräs och fixade lite i landen.
 
Sen skrev jag lite på min uppsats. Hoppas bli klar snart!
 
Känns som en lagom lat semesterdag!
 
Tindra fick ledigt idag. Igår gick hon ifrån mig när jag skulle hämta henne. Igårkväll red Tomas, Karin och jag ut på kvällen. Mio och Allie var också med. Hästarnas skor börjar bli väldigt slitna, så jag hoppas hovis kommer snart. Har glömt vilket datum det var!
 
Idag har JIm haft en bra dag. Inga utbrott eller bråk. Han har tom lekt lite och sett ganska "glad" ut.
 
Men jag hämtade penicilinet idag iallafall och kör en kur, så får vi se om det blir någon skillnad.
 
 

3 kommentarer

marianne cargus

28 Jul 2015 23:56

Verkar som alla har detta regn nu....det börjar bli ordentligt tröttsamt nu.....

Jobbade Tomas med blivande sovrummet eller var det når annat jobb?

Jag älskar redan min balkong, trots att den inte är färdig...haha

Marianne

31 Jul 2015 01:07

Sjukdomen Jim har, är den livslång? Alltså att han alltid kommer att ha mer eller mindre besvär av den?

Marianne

31 Jul 2015 01:07

Sjukdomen Jim har, är den livslång? Alltså att han alltid kommer att ha mer eller mindre besvär av den?

Kommentera

Publiceras ej