Vaknade redan klockan 6, trots att jag kom isäng kl 01 i natt! Gick ut med alla hundar och fodrade och mockade.
 
På fm städade jag av toan och tvättade lite. Sen har vi varit ute. Promenerat i skogen en sväng. 
 
Började greja i trädgårdslanden och såg att kirshkålen redan börjat växa. Jodå ogräset frodas redan!

Jag har klippt ner en stackars klematis. Förra året blev det  inte gjort så den var risig som tusan. Men nu blev det knappt något kvar!

Jag åt lunch ute idag, i växthuset. Det är underbart där nu!
 


Idag blev det ingen ridning. Jag har också blivit förkyld. Visserligen inte så dålig som Tomas, men man blir ju seg. Ena stunden pigg och sen trött efter en stund. Får se hur jag känner mig imorgon.
 
Dagen går ändå med alla rutiner! Idag har vi börjat med hälften hö till hästarna. De har fått lite i några dagar för att vänja sig. Vi är på sista ensilagebalen nu.


Stoffe kom och hämtade pudlarna strax efter 17. Sen kom Tomas hem och vi hjälptes åt ute. Han har varit på jobbet idag, de hade utbildning torsdag-fredag.
 
Ikväll blev jag så sugen på något gott till kaffet så jag gjorde chokladbollar (mitt nyttiga recept) och rullade dem i pistagenötter. Mums!
 
 

1 kommentarer

marianne

20 Mar 2015 09:22

Man ska visst klippa ner clematisen, jag har inte klippt min men den är så liten så det kanske inte behövs.

Inte roligt om du ska bli liggande med förkylning och feber....håller tummarna att du klarar dej.

de där bollarna, är det med bönor?

Kommentera

Publiceras ej