Jag har känt mig risig idag. På grund av den eländiga mensen. Vissa gånger blir jag sämre än andra. Denna gång blev jag såsom förr. Det känns som influensa.
 
När jag gick på Ringblomman för några år sedan blev jag av med det (influensakänslan), men ibland kommer det tillbaka.

På fm var vi inne och grejade lite men sen gick vi ut efter kaffet och jobbade. Jag frös och var urken,så efter lunchen så fick jag lägga mig och sova. Ja, vid 16 tiden, vi åt lunch 15!
 
Vaknade vid 19 och gick ut en snabbis med hundarna och hjälpte Tomas med det sista.
 
Sen lagade vi mat och såg melodifestivalen. Somnade igen och sov flera timmar! 
 
Nu är det mitt i natten, undrar om jag kommer kunna sova mer!?
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

08 Mar 2015 07:22

Usch vad jobbigt, jag slipper det där nuförtiden, men innan kunde jag med frysa och vara allmänt hängig...ont hade jag också vissa gånger så jag gick ofta med en värmande ylleschal runt magen..haha

Sv: Huset är rivet sen många år och det står två parhus på platsen, det var kul att få fotot nu eftersom jag nyss varit där med min bror :)

Janne går alltid med såna där radiohörlurar, jag blir galen för han hör ju inte när jag vill något.

Kommentera

Publiceras ej