Ja jag sov ju förstås i soffan på kvällen en stund......

Höll på med min förb....de mejl som har raderat ut en massa kontakter.
 
Dessutom har en hel del mejl som jag skickat, inte gått iväg. Tomas försökte fixa det i onsdagskväll när han var hemma. Men det blev bara värre, trots att han chattade med support!
 
Jag hoppas att jag nu har koll på hur jag ska göra, jag har nämligen 2 olika mejlprogram som Tomas har försökt koppla ihop.
 
Imorse sov jag till 7.15 och sen ut och fixade morgonrutiner. 
 
Hovslagaren kom på fm. Bästa hovis! Han och en kille till håller på att starta upp en smedja i Linköping. De och en kille till har ju utbildat sig i Tyskland och skor Balans skoning. De tre är tydligen ensamna om det i Sverige.


Roger var kvar till framåt 15. Då hade jag det mesta stalljobbet kvar. Hade bara mockat i hagen medans han var här.
 
Vädret slog om framåt eftermiddagen, det blev så skönt. Tog av mig jacka, mössa och vantar!
 
Klockan var 18 när jag hade fodrat alla djur, packat alla nät till frukost och till slut hämtat posten.
 
Helt orkeslös tände jag i braskaminen och tog en dusch. Fixade lite god mat och sen hamnade jag här. Ser Lets dance och bloggar samtidigt!
 
Nu ska jag ta en kopp te. Det är reklampaus!
Min kvällsmat!

1 kommentarer

Marianne

30 Mar 2015 00:19

Man blir galen på tekniken när det inte funkar som man vill....jag har hållit på hela kvällen att lägga över filmer från mobilen till datorn..det har inte gått min väg, till slut påminde jag mej att jag måste ändra en inställning för att få över film...

Kommentera

Publiceras ej