Imorse slutade jag jobba 8, satt kvar till nästan 9 och tog en kopp kaffe, babblade och åkte sen och handlade!
 
Hemma blev det en kopp kaffe och en promenad med hundarna innan jag fick besök av Marianne, en blogg-vän!
 
En tjej  som jag egentligen lärde känna genom Ninas blogg! Synd att inte Nina kunde vara med oss också!
 
Vi tog en kopp kaffe (igen) i växthuset, sen en promenad (igen!) med hundarna. Marianne hade med sig sin hund Leo. Han är inte så imponerad av mina hundar! Tycker nog att de är lite för mycket! 
 
När vi kom tillbaka så skulle vi rida.
 
Marianne fick ta Disa. Jag hämtade Birkir. Men när jag hade borstat så såg jag att han tappat en sko! Skit! Fick byta häst och ta Tindra.

Vi red helt jäkla fel! Jag hittar ju inte så bra där jag bara ridit några gånger. Dessutom mötte vi 2 skogsmaskiner, skulle gena i skogen, hästarna gick ner sig lite i ett sankt område och Marianne slog knät i ett träd!
Lite hysteriskt! Mio var med. Han blev nog ganska trött, efter den milen!

 
Vi blev också trötta och hungriga! Så efter det åt vi lite sen lunch. Karin kom in också och tog en kopp kaffe efter maten.
 
Sen hade jag hundkurs i regnet! Vi har haft otur med vädret, ganska kallt och regnigt varje tisdag!
 
Efter kursen fixade vi tacos och satt i köket och babblade till 22.30. Och drack kaffe igen.....
 
Det var länge sedan jag drack så mycket kaffe......

1 kommentarer

marianne

07 May 2015 09:18

Haha...såååå hysteriskt var det väl inte? Det ska hända saker så man håller sej vaken, hihi

Jag brukar inte heller dricka så mycket kaffe, bara en mugg på morgonen, och sen kanske om det är något speciellt...som ett besök eller så ;)

Leo sov som en klubbad säl efter att han kollat av sina domäner (gården och en bit in i skogen)
Och jag har träningsvärk i benen...ooops!

Kommentera

Publiceras ej