Idag var jag uppe före halv 7, så det blev tidigt förmiddagskaffe!
 
Har hunnit alla morgonrutiner. Fodrat, plockat runt, ätit frukost, tvättat lakan och hängt ut. Men det känns som om det ska bli regn. Hoppas inte! Det har redan kommit så det räcker!
 
Har gjort ny musli också och tränat lite med hundarna på kaneldoft. Jag var klantig och tappade en korvbit i den burken som ska vara tom! Så helt plötsligt markerade de fel. Vilken dum matte!

Ikväll har jag specialsök-kurs, får se vem av mina som ska få vara med. Jim eller Allie, för Mio är med på 2 andra kurser.
 
När kaffet är uppdrucket ska vi gå på promenad och jag ska lyssna på ljudbok!

Igår fm när Marianne var kvar så var vi ute och red en sväng igen. Karin var också med och Mio och Mariannes hund Leo.

 
 
 
 
Vi hade tur att solen sken efter att det regnat hela natten!
 
Efter ridturen drack vi kaffe och sen åkte Marianne hem. Karin åkte och jobbade. Så det var jag och hundarna på em. Vi var i trädgården och jag grävde lite igen.
 
På kvällen var det Blå stjärna möte i Linköping. Kom hem 21.30 så då gick vi ut och gjorde det sista innan vi tog en kopp te. Jag ville se Sveriges yngsta mästerkock. Men det var ju inget!! Jäkla hockey!
 
 

2 kommentarer

Stina

07 May 2015 20:45

Hur hinner du med allt ?? Blir alldeles mållös när jag läser om vad du hinner med !

marianne

08 May 2015 08:30

Det blev många fina bilder från vår ridtur :)

Haha...jag blev sååå besviken när jag såg att det var hockey istället för småkockarna, hela kvällen blev förstörd ju

Kommentera

Publiceras ej