Bara jag är vaken. 
 
Tomas är ju och seglar sedan i onsdags och barnen har varit här. Idag åkte Victor hem för han skulle jobba ikväll.
Robert med familj har varit på lite andra besök under dagen så jag hade em ledig. Det var skönt!
 
Jag var och handlade växter och planterade.
 
Karin och My åkte iväg och red lektion så det var hundarna och jag!
 
På fm hade Karin och jag valpkurs. Det var så mysigt, vi var i skogen och spårade och fikade.
 
 
Lekpark behövs inte! Det finns ju annat att klättra på!
 
 
 
 
 
Morgonpromenad, på väg till brevlådan.
 
Kasper och Bruno. Lite dålig kvalité på kortet (mobilen)  men han var så söt!
 
 
Igår red Hilma och Karin på Tindra. Det duger bara med vita hästar! Och rosa sadel! (Schabrak!)
Vi gick skogspromenad med.
 
 
 
 
 
 Nu tar jag en kopp te och läser ifatt lite. De andra sover sedan länge!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

17 May 2015 07:28

Bilden på Kasper och Bruno lyser kärlek, så fin <3

Det blir mycket med barn och barnbarn, hur god dom än är, så behöver man lite egen tid. Ska det bli i krukor?

Men den som sålde "baggen" borde väl ha sett? Eller hur svårt kan det vara? Är det nån ni har kontakt med? Ni har väl sagt till och krävt ersättning?


Kommentera

Publiceras ej