Aj aj min rygg!
 
Har grävt och grejat i trädgården. Jättekul, men kroppen är inte så sams med mig! Det tröttnar före mig!

Idag hade vi Robert, Mi och barnen och hunden Diesal på besök. Karin , Stoffe och pudlarna var också här. Sådan tur att det blev fint väder idag! Det har skvätt lite bara! Inte så varmt, men det gör inget. Gillar svala vårar! Så flygfäna håller sig undan!

De stora pojkarna (som Hilma sa!) lade golv i växthuset. Å vad fint det blev!

 
Hilma och Jim
 
 
Hilma och kaninen Vera
 
Hittar småkryp!
 
Numera heter baggen Krakel spektakel enligt Hilma!
 
 
Min favoritfärg är rosa och vit! Så jag vill rida på den vita hästen, sa Hilma!
 
En toppendag med nästan hela familjen. Nästa gång hoppas jag Victor också kommer!

2 kommentarer

Mariann L

04 May 2015 00:05

Så fina bilder! Hilma var tydligen på det humöret! Är hon ju oftast. Men Kasper, ville han inte idag? :-) Jag har många bilder att göra iordning när jag hinner. Nu blir det laga och måla staket i två dagar.

marianne

04 May 2015 09:14

Söt Hilma :)
Den vita hästen såg inte så intresserad ut ;) Blev det någon ridtur för henne?

Kommentera

Publiceras ej