Imorse var jag ute och fodrade före 7. Familjen Larsson Damberg sov. De vaknade lagom till frukost.
 
När vi hade ätit så började de packa ihop, för efter lunch åkte de hem. Men innan dess hann vi vara ute och klappa djur, gå på promenad och sen grillade vi korv. Då började det tyvärr regna. Men vi satt i växthuset och käkade det var ju mysigt!

Igår planterade jag lite. Några fina blommor som jag inte kunde motstå! Lite i krukor och några åkte ner i landen.

I växthuset satte jag ampeljordgubbar, tomater och gurka.

På em idag städade jag och tvättade när alla hade åkt.  Både hundarna och jag var sega.

Det värsta är ju att det blir lika sandigt direkt, eftersom det är så blött ut. Hundarna drar in massor.
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

18 May 2015 11:12

Det känns lite trist med regnet igen, kunde inte värmen komma tillbaka nu....

Kommentera

Publiceras ej