Har just sett Så mycket bättre. Det är ju så bra! Idag gillade jag alla låtar.

Idag har Karin, My och Moa varit och ridit hos Anna. Både lektion och sen tränat för Luciashow!
 
Det hade gått så bra för dem och Moa bara bubblade när hon berättade om hur bra Birkir gick.
 
På förmiddagen städade jag på övervåningen sen ägnade jag trädgården en stund. Fixade iordning björnbärsbuskarna med hjälp av Tomas. Flyttade buskstöden och fyllde på jord och täckbark. Sen rensade jag lite i landen.
 
Åt en snabblunch. Stekte små nötfärsbiffar som vi åt i pitabröd ihop med coleslaw. Mums!
 
Sen red jag på Tindra och det gick riktigt bra! Hon höll traven på volt vilket har varit svårt förut! Alla gångarter funkade!
 
Stalljobbat som vanligt. Mockat, tagit ner hö och sånt!
 
Tog en kopp kaffe i växthuset. Det är ju så pyssligt att gå ut och in hela tiden!
 
Tomas har byggt på fårhuset. Idag blev det en dörr!
 
 
 
 
Till kvällsmat blev det lammsadel med en god sås och rotfrukter i ugn.
 
Sen kaffe och en liten chokladbit.
 
Har lite mindre ont i knät idag. Har försökt att belasta båda benen. Svårt, man måste tänka hela tiden!
 
Det är 1,3 cm som skiljer i benlängd!
 
Imorgon har jag spårkurs! Men jag ska försöka rida med.
 

1 kommentarer

marianne

03 Nov 2015 08:16

Jag tyckte det var sämsta omgången av så mycket bättre, men Kleerup kändes mer hemma i engelsk text.
Sen tyckte jag det var tråkigt att Miriam inte hittat på något till de andra.

Åhhh vad gott med lammkött, det saknar jag sen vi hade egna lamm, jag har köpt nån gång men min kontakt här har nån blandning av gotlandsfår och nåt annat och det köttet är inte lika gott som texel, de vi hade.

Kommentera

Publiceras ej