Igår söndag hade jag spårkurs. Det var jättetrevligt! Duktiga hundar och fint väder! Ja inte regn alltså!
 
Sen red jag faktiskt fast det var mörkt.
 
Tomas slaktade äntligen baggen. Lite sorgligt, han var så trevlig! Men det går ju inte att spara dem när de är släkt med i princip alla
 
Idag har jag jobbat. Fast bara till 14. När jag kom hem gick hundarna och jag en promenad. Sen började jag mocka ut boxen där baggen stått. Jag gjorde knappt halva, Mycket strö är det!
 
In och åt lite mellanmål. Sen åkte jag till ica och storhandlade.
 
I ugnen står en plåt full med lever, hjärta och njurar från slakten. Det ska bli hundgodis!
 
Hundarna är förväntansfulla!

1 kommentarer

marianne

03 Nov 2015 08:18

Kan förstå att hundarna är med och hjälper till att passa det som står i ugnen, hihi

Kommentera

Publiceras ej