I fredags kom min kära son hem hit och har precis nu blivit skjutsad till tåget för att åka hem till 
Uppsala igen!
 
Det har varit ljuvligt väder och vi har fått mycket gjort. Sen har jag som vanligt haft mina kurser.
 
Idag har jag hunnit rida en sväng med.
 
Vi har grillat korv till lunch både lördag och söndag. Allt för att slippa gå in!
 
 
Hilma och My plockar björnbär
 
Grilldags!
 
Hundarna busar. Vilma hittade en ny kompis.
 
Äpplepaj-dags!
 
Kasper
 
Tjejerna ska åka häst och vagn
 
 
 
 
 
 
 Korv idag igen! Smakar alltid bra ute!
 
Tindras päls! klippte för några veckor sedan, men oj vad svettig hon blev idag.
 
Ska du verkligen rida idag! Det är ju så varmt!
 
Karin och Birkir
 
Korvsök
 
Skönt ute idag med!
 

1 kommentarer

Marianne

12 Oct 2015 17:48

Vilken fin helg ni haft och tur med vädret också....Jag antar att det kan bli lite trångt inne ibland om det är sämre väder ;)

Det är tungt ibland att ha barnen så långt bort...

Kommentera

Publiceras ej