Imorgon är det jobb, så jag ska försöka komma isäng snart. Imorgon ska jag jobba dygn. Jag bytte med Micke så jag var ledig igårkväll när jag hade kurs. Jag jobbar helst dygn, det passar mig bäst!

Idag var jag inne på fm. Det var lite mulet och fuktigt ute. Passade på att göra musli, vek tvätt och dammsög lite.
 
Vid lunch gick vi till skogen och plockade lite svamp. Vi gick i två timmar, men brukar hitta någon liter eller kanske två. Det är inga jättemängder men blir lite iallafall!
 
När vi kom hem så red jag Tindra. Då var det jättevarmt! Svetten rann om henne nästan direkt.  Jag red på ridbanan i ca en halvtimme.
 
Sen kom My och vi red ut. Vilken underbar tur! Mio var med också. Birkir lyssnade och var samarbetsvillig!
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

04 Oct 2015 11:19

Så fina bilder :) jag tänker ofta på ridturerna hos dej, fina minnen...
Har hästarna satt mycket päls redan?

Kommentera

Publiceras ej