Gud vad trött jag är!
Kanske inte så konstigt med tanke på att jag har haft 3 kurser idag.
 
Först valpkurserna på fm och sen spårkurs kl 16. Hann äta lite snabbt och gå en liten promenad mellan bara.
 
Karin och My har varit och tävlat. My hade otur, Freyja ville inte vara med idag utan hoppade av banan och blev diskad. Men Karin hamnade i final och kom sen 2:a! Det var ju kul! På Disa.

Spårkursen var jättekul! Alla 6 hundarna fixade spåren galant och dessutom gjorde vi några id spår, dvs att välja det rätta spåret när man gått 2 bredvid varandra. Toppenväder hade vi och fika hade vi med ner till skogen.
 
Efter kursen var klockan ca 18 och vi gick en sväng. Plockade tomater i växthuset. Vad ska jag göra med alla tomater!?
 
Har kört lite tvätt och hängt, men nu är jag helt färdig! 


Imorgon har jag en kurs på fm sen får vi se om jag orkar åka och titta på Hästmässan på Vreta. Karin ska vara med på uppvisning.
 
Men nu tar jag nog en dusch och hoppar i säng.
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

20 Sep 2015 19:35

Men du får inte ha för många kurser....måste hinna vila också ju ;)

Vad roligt med Karin och Disa, hälsa och gratta från mej :) Jag tänker ofta tillbaka på när vi galopperade och hon drog iväg så där...haha fina Disa.

Gör tomatsoppa och sånt som du kan frysa. Ibland har jag tärnat och kokat upp med lite örtkryddor, frusit in i burkar som jag sen haft i grytor. Jag har inte odlat tomater i den utsträckningen men köper ibland när det är billigt :)

Kommentera

Publiceras ej