Igår hade jag valpkurser, två stycken på förmiddagen. Toppenväder och en massa små raringar!
 
Klockan 14 började jag jobba. M och jag hade en trevlig eftermiddag och även kväll. Lagade hamburgare med rotfrukter, hans favoritmat tror jag. 

Imorse åkte jag hem kl 9 för det var valpkurs idag med. Klockan 10.
 
Kl 14 hade jag agilitykurs. En prova på-kurs. Det var jättetrevligt! Fint väder och duktiga hundar!
 
Efter ett par timmar så åkte de hem. Då fick mina hundar komma och leka lite! Allie var med på kursen och var kurshund. Hon var så duktig!

Efter att Tomas och jag fikat så gick hundarna och jag till skogen och plockade lite kantareller.
 
Karin och My var iväg och red lektion för Anna.

Jag mockade i vindskyddet och hagen när de kom tillbaka. Tog ner hö och så gick vi till fåren. Helt plötsligt var det mörkt ute!
 
Nu har vi lagat lammbiffar, ätit och sen har jag rensat och förvällt svampen.
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

15 Sep 2015 21:56

Vilken härlig bild på katten (Bruno?)
Han påminner om seriekatten Gustav..

Vad många kurser du har nu, jag har alltid varit sugen att prova agility, det låter som något som skulle passa mej :)

Kommentera

Publiceras ej