Slutade jobba imorse. Handlade på hemvägen. Sen blev det en del plock och kaffe när jag kom hem. Försökte se Idol på Play. Men nätet ville inte vara med idag!
 
Tog en långpromenad med hundarna istället, i linne! Det var så varmt!
 
När vi kom hem rensade jag lite i ett land. Klippte ner växter.
 
Lagade pannkakor till mig och hundarna och lyssnade på min ljudbok. Sen gick vi ut och mockade i hagen. Hästarna är nere vid Werns lycka och har knappt visat sig hemma! Så det var inte så mycket skit!
 
 
Samlat ihop näten  som varit runt fårhagen. Blev genomsvett! Det har varit otroligt varmt!
 
Ikväll har jag varit hos en fin hund som jag träffat flera gånger. Han skulle egentligen omplaceras i våras, men det blev inte så. De har ångrat sig och jobbar på med honom. Hunden var så go mot mig när jag var där i kväll. Så roligt att se !
 
Jag är så trött nu. Har somnat flera gånger medans jag skrivit det här. Tror jag ska sova i sängen istället!
 
 
 
 

2 kommentarer

emmish

17 Sep 2015 23:12

fina hundar :)

Marianne

19 Sep 2015 11:23

Ja det var grymt varmt i torsdags, jag höll på att rinna bort.
Vilken bok lyssnar du på nu? Jag har nyss börjat med dubbelstöten, har lyssnat på enkelstöten nyss.

Jag tror jag vet vilken hund du menar, vad glad jag blir att den slipper flytta från sina människor

Om du somnar medan du skriver så är du ändå duktig att hålla tråden...haha..knasboll

Kommentera

Publiceras ej