Igår jobbade jag tills idag.Började klockan 14 eftersom jag hade kurs på förmiddagen.
 
Imorse åkte jag hem direkt till hundarna. När jag hade fikat och ringt lite samtal åkte hundarna och jag till Vadstena.
 
Först fick kaninen medicin förresten och hon fick springa lite fritt medans jag städadade buren. Roligt att hon är så pigg nu!
 
Handlade vitaminer till hundarna, mat till oss och sen hundmat i Fågelsta på hemvägen.
 
När vi kom hem åt vi sen har vi varit ute hela dagen. Så himla skönt!
 
Jag har ridit Tindra, gud vad hon fäller, allt är vitt och hårigt! Fast hon vilat i en vecka så gick hon kanonbra! Red både på banan och ut i skogen med Mio och Allie!
 
Jag hann köra ett kort pass med början till nosework med hundarna mellan foderpackningen!
 
Tomas har kört med välten på vallen. Det gör man tydligen för att platta till jorden och få ner stenar.
 
Vi gick inte in förrän klockan var över 20. Nu börjar den tiden! Det blev mat klockan 21.30!
 
Till kaffet efter maten låg jag på golvet och fotade kaninen som var ute och motionerade!
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

12 Apr 2016 09:40

Det blir lätt sena kvällar ute nu när det både är varmt och ljust....så himla skönt.

Så söt lilla ninisen är <3 Var det en ögoninfektion som förstörde hennes öga?

Men då....sov istället för att läs bloggar när du är så trött..toka ;)

Tror inte du missat något, blev lite diskussion om mina åsikter bara, jag hetsade inte upp mej så mycket..

Kommentera

Publiceras ej