Idag kom Tea hit och red igen. Det var flera månder sedan. Vi har inte fått ihop det innan. Hon har så mycket annat för sig också!
 
 
Hon hade längtat efter Birkir och pratade oavbrutet om honom när vi red! Och han är ju så snäll och duktig med henne, den där lilla! Det blåste väldigt mycket och hästarna var taggade så det blev en väldigt snabb galopp uppför den långa backen! Hon hade aldrig ridit så fort förut! Nä, på ridskolan är det nog lite skillnad. Ha ha!
 
Sen kom Karin och Emilia. Vi har utejobbat som vanligt och hon red Freyja på ridbanan. Sen hängde vi upp lite knäckebröd med röda snören i, inne i stallet. Så fint så!
 
 
 
 
Idag vänder det för dagsljuset. Denna dag var väldigt mörk och trist. Tänk om vi kunde få liiite snö bara och några minusgrader. Nu är det regn ute tyvärr.
 
Imorse var jag och köpte en dockvagn hos en bekant. Det ska bli en julklapp. Emilia fick provligga!!
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

23 Dec 2016 18:38

Söt liten docka i vagnen:) När jag var barn kallades jag för dockan...varning förresten?! Jag fick heta det ända till 15-16 årsåldern.
Regn här också....trist.
Är det den tjejen som har så mycket finurliga tankar? Jag är så avundsjuk på dej som har så fina tjejer att rida med.

Skylten gjorde en kompis åt mej efter jag sett nåt liknande i hönsgruppen :) Den var så rolig så jag snodde idéen.
Jag försöker stå på balansbrädan nån minut varje dag.
Ha en fin jul

Kommentera

Publiceras ej