Eftersom de små barnen som skulle kommit var sjuka så började jag städa efter morgonfodringen.
 
Så jag hörde inte att Karin skickade ett meddelande att hon skulle komma. Hennes träff hade blivit inställd. Rätt som det var stod hon utanför med bilen!
 
Emilia hade som vanligt sovit halva förmiddagen. Vilket barn! Hon var strålande glad här när vi drack kaffe och jag satt i fotbad som jag precis hade tagit fram när de dök upp. Sen tittade vi på julkalendern, vilket den 4 månaders tösen uppskattade! 
 
Sen blev hon trött igen. Vi klädde på oss och hundarna och tog en promenad. Sen red vi och stalljobbade.
 
Idag var Tindra underbar igen. Fast nu red vi på ridbanan. Hon gjorde allt jag bad om! Så rolig hon är!
 
Jag frös som en galning trots att det bara var -3 grader. Men så himla fuktigt!
 
När vi skulle gå in så hämtade jag in min vinteroverall. Så skönt!
 
När vi hade ätit så åkte Karin hem och jag åkte till affären. 
 
Kanin Gustav är förkyld igen, kraken. Jag har ju kvar penicillin, så jag kör en kur igen får vi se hur det går. Han äter iallfall och verkar rätt pigg. Jag ska ge honom lite havregrynsgröt nu, det gillar han.
 
Nu är det helgjobb som gäller. Fredag-Lördag och sen söndag- måndag.
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

17 Dec 2016 16:49

Emilia verkar vara ett väldigt lätt barn att ha....
Så skönt med fotbad, jag kanske skulle be Janne ta fram mitt...hmmm

Åh vad jag längtar efter att rida och träna Ava nu....tänk det är 7 månader jag satt på henne nu....Ja sen någon satt på henne....undrar hur det ska gå med hennes igångsättning.
Men Gustav då :( du har en del bekymmer med dina kaniner.

Kommentera

Publiceras ej