Jag kom hem från jobbet på fm. Handlade förstås som vanligt på hemväg.
 
Sen blev det fika innan vi gick ut och jobbade.  Jag red ut en sväng också. Med blandat resultat! Pigg men skuttig! Några gånger tvärnitade hon, för hon trodde att hon såg något i skogen. Tur att man har lite balans!!
 
När allt var klart i stallet gick vi in och lagade mat.
 
Efter maten satt jag i fotbad och började känna mig dålig. Jag hade nyst hela dagen, men sen blev det värre. Började frysa och kände mig urken.
 
Men jag är ju lite knäpp så jag kunde inte lägga mig direkt.
 
Jag tränade hundarna, vattnade blommor, klippte klor och borstade pälsar och dammsög! Sen stupade jag i soffan och somnade.
 
Nu har jag piggnat till lite. Tog en tablett och sen åt vi mat och tittar på Beck.
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

05 Dec 2016 22:09

Fotbad är ju skönt,
Jag heter hört om flera som är sjuka med feber så det kanske är nån influensa som går? Hoppas du slipper den.

Kommentera

Publiceras ej