Eller det gjorde jag imorse redan.
 
Slutade klockan 8, efter jobb tisdag 8-17 och sen dygn onsdag-torsdag.
 I måndags var jag på möte i Linköping på kvällen. Så det är därför det inte blivit något skrivet! 
 
Idag kom Robert och barnen på förmiddagen. De stannade till 15.30 ungefär. Vi var ute och grejade lite med djuren och sen lagade vi mat. En rätt från matkassen, men den var inget vidare tyvärr. En vegetarisk nudelrätt. Godare var det vi åt ikväll. Sötpotatispuré och stekt kalkon med tillbehör. Mums!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
När de hade åkt hem gick jag ut till stallet. Har ridit, städat lite i stallet, grejat med kaninerna och packat foder.
Tränat lite med Jim. Rallylydnad. Sen en del godissök för alla tre.
 
Imorgon ska vi, Tomas och jag, till Gotland. Karin ska bo här med sin familj. 
 

1 kommentarer

marianne cargus

09 Dec 2016 18:54

Jag äter mycket sötpotatis i alla former, det är jättegott.
Hur går det med kaninerna?
Tänk att jag varit på Öland alla somrar till jag var vuxen, men jag gar aldig varit på gotland...och då gick färjan mellan öland och gotland....knäppt!
Hoppas ni får en härlig helg dör ialla fall.

Jovan bytte h mot v när han var vuxen, så det är ett helt vanligt Johan egentligen.
Hovis hade kollat lite flyktigt på duploskor men det lät inte som om hon trodde riktigt på det, hon skulle kolla mer.
Jag fick en resa till Island....min drömresa:)

Kommentera

Publiceras ej