Idag var jag fortfarande trött på fm. Efter fodringen lade jag mig i soffan med Mio som sällskap.
 
När Karin kom var det lunchdags för djuren. Så vi gick ut och fodrade och grejade en stund. Jag hade för lite kläder så jag började frysa. Det var ju +grader, men jag ångrade att jag inte tagit på mig overallen.
 
När vi kom in frös jag som tusan så vi var inne en stund och tog lite efterrätt också. Ostkaka!
 
Efter lunch fortsatte vi och då blev det overall på!
 
Vi ska ju på kurs i helgen. Så jag tvättade Tindra i ansiktet! Hon är alldeles gulbrun av ensilaget!
 
Hann rida en kortis innan det blev mörkt. Tindra var jättepigg och ville springa! Men det ville inte jag! Red barbacka och hade inga boots heller. Det sista jag vill nu är att hon trampar av sig en sko!
 
Karin red lite längre på Disa och hade med sig Mio.
 
Vi har förberett i stallet inför morgondagen. Men jag ska nog ta fram lite kläder nu. Extra skor och flera par vantar.
 
Ser verkligen fram emot helgen! Det är så trevligt hos Malin. Och god mat får vi med!
 
Dessutom ska sonen komma hem i helgen så vi får se den nye lille familjemedlemmen. Nu har de 3 barn och jag har 3 barnbarn!
 Här är storasyskonen med farfar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Marianne

19 Feb 2016 21:12

Åhhh vad kul med kurs, lite avis är jag allt ;)
Är det Disa och Tindra som är med?
Hoppas du inte spädde på din förkylning när du frös så mycket :(

Marianne

19 Feb 2016 21:12

Åhhh vad kul med kurs, lite avis är jag allt ;)
Är det Disa och Tindra som är med?
Hoppas du inte spädde på din förkylning när du frös så mycket :(

Kommentera

Publiceras ej