Fast jag var lika trött för det!
 
På fm hängde jag i soffan tills Karin dök upp och vi drack kaffe.
 
Vi gick ut och promenerade en sväng och sen grejade vi i stallet en stund. Jag sopade i sadelkammaren, vilket var välbehövligt. Vad fint det blev!
 
Efter lunch gick vi ut igen och fortsatte. Jag red en liten stund på ridbanan på fina Tindra, då jag gärna ville rida några pass innan helgen när jag ska på kurs. Men gud vad trött jag blev!
 
Jag stapplade nästan in efteråt.  Dök ner i soffan och somnade. Vaknade av telefon, från någon som pratade engelska. Fan vad mycket det ringer om dittan och dattan!
 
Karin kom in. Hon hade ridit 3 hästar! Mio fick också följa med en sväng när hon red ut.
 
Tomas kom hem och gick ut och hämtade ved. Allt annat var redan klart.
 
Lagade kikärtspilaff med kryddad korv. Det var gott!
 
Ikväll väntar jag på Missing igen, klockan 23!
 
Målbild:
 
 

2 kommentarer

marianne

17 Feb 2016 08:57

JA nu har det vintervädret kommitsom man drömmer om....några minus och sol, men vi har tyvärr inte mer än nån cm snö.

Kikärtspilaff? Vad mycket spännande du gör, jag har ingen fantasi alls nu med maten.

Jag sa till Janne att jag skulle göra mej nattklar strax..men somnade...jag tror jag var vaken nån gång under natten men vet inte säkert, den sista tiden har jag sovit så skönt hela nätterna.

Att det är rörigt beror nog på att de drar in på personal...de hinner inte gå igenom vad som ska göras, allt är så stressigt, jag har hört att det är så på andra ställen också....det förväntas att man ska veta saker och så får man försöka så gott det går...det är lite som att bita sej själv i svansen tycker jag, blir det fel är det irritation från alla håll, det tar onödig energi.

Marianne

17 Feb 2016 16:47

Jag vet inte om min känsla är rätt alla gånger, det händer att jag själv tycker jag att känslan är bra och sen ser jag på film att det inte alls ser så bra ut,

Kommentera

Publiceras ej