Nu har jag jobbat 2 dagar igen och inte hunnit skriva.
 
Kom hem i morse. Först mötte jag Karin och tog över pudlarna.
 
Efter lite kaffe så var vi ute och strosade i skogen i en timme. Det var så skönt och nu när det är fruset så blir ingen hund skitig!
 
 
Mockade och fyllde på vatten och fodrade lunch. Sen gick vi in och åt lunch och jag satte på tvätt och ringde några samtal.
 
Sen tog jag med mig Mio ut och red en sväng. Det gick ganska bra. Men Birkir gick lite ojämt. Ska be Lotta titta på honom igen. Undrar om han lekt lite vilt med de andra grabbarna!
 
 
Hämtade ut de andra hundarna sen och packade lite foder och tog en lite promenad igen. Tils jag började frysa om fötterna. Gick in och tog lite te och eldade i kaminen.
 
När Tomas kom hem gjorde vi klart ute och han hjälpte mig och satte transporten bakom bilen. Imorgon ska jag åka och få på Tindras sko hos Anna.
 
Jag har ridit med bootsen men den är inte broddad och nu är det ju kallt igen och jag är rädd att halka!
 
Nu har jag nyss duschat och väntar på att håret ska torka till lite.
 
Satte på tv 1 och tittar lite på reprisen av 30 grader i februari. Missade de första 10 minuterna, precis som sist!

1 kommentarer

marianne

05 Feb 2016 15:16

Vilken härlig bild på hundarna :) men vems häst är det? För det är väl inte hos dej?

Visste inte att dina söner bor i Uppsala, men Ninas dotter vet jag att hon bor där.

Kommentera

Publiceras ej