Jag ska åka och jobba om ett par timmar.
 
Har varit ute 2 ggr redan. 
 
Först tidigt imorse, för jag var tvungen att få hjälp med att ge katten den ena medicinen som är flytande. Då fodrade jag och gick en kortis. 
 
Sen ut igen och packade foder och hämtade in ved. 
 
Pudlarna är här och de har ju värdelös päls när det är kramsnö. Stora snöbollar på benen! Sen fryser de när vi kommer in för de är så blöta.
 
Och nu måste jag snart ut igen och fodra hästarna och låta dem kissa lite. 
 
Karin jobbar till 15, så sen kommer hon och tar över här.
 
 

1 kommentarer

marianne

11 Jan 2016 23:28

Vilken gullig bild på katterna som sitter på ett varsitt trappsteg :)

Att ha ridhuset så nära är toppen...jag är ju dessutom ledig när andra jobbar så jag har blivit bortskämded att vara ensam där...

Kommentera

Publiceras ej