Fm hade vi P möte efter mitt jobbpass.
 
Hela dagen igår var jag ute och jobbade så jag var frusen och trött på kvällen. Tur man har sovande jour....
 
När jag skulle hem idag så hämtade jag pudlarna hemma hos Karin. Åt  lunch och sen gick vi ut.
 
Inte så kallt idag. Men fuktigt så det känns ju kallare. Jag fryser så lätt om fötterna.
 
Promenad, sen fick pudlarna ligga i barnvagnen medans jag mockade och grejade. Sen fick de gå in när jag tränade hundarna på att leta efter hästskor i snön! Tänkte de ska lära sig leta tappskor!
 
Astrid, kisse, verkar mycket piggare. Men hon gillar sadelkammaren och går inte ut långa stunder! Idag har Bruno också legat där inne och det gillade Astrid! De är ju bästisar, tycker hon iallafall.

Ikväll var det Mästerkocken igen. Samtidigt åt vi blåmusslor med pasta. Gott var det.
 
Nu ska vi knalla ut och fodra. Imorgon börjar jag 8, så sova lite vore bra!
 
 
Ett favoritkort, Kasper och Bruno
 

2 kommentarer

Marianne

20 Jan 2016 23:29

Tänk vad bra att ha hundar som nosar reda på tappskor...

Jag fryser också lätt om fötterna, brukarna ett par back on track strumpor under ett par vanliga...prova!

Fotot på kasper och Bruno är fantastiskt

Stina

21 Jan 2016 09:48

En hund som nosar rätt på tappskor vore ju en dröm =)

Frös oxå alltid om fötterna tills jag köpte mig ett par LaCrosse Whitney - dom är nästan FÖR varma istället =)

Kommentera

Publiceras ej