Så jag slet ner tvätten som hängde ute och så fick det bli kaffe inne.
 
Jag som tänkte klippa gräset efter kaffet......
 
Igår och i måndags var Karin här Hon har longerat hästar och jag har ridit. Hennes mage är väldigt stor nu.....
 
 
Vi har tränat en del nosework också med hundarna. Även idag har jag tränat dem lite och Tindra longerade jag idag.
 
Igår var My här och red med mig. De har köpt en egen häst som heter Prins. Otroligt lik deras gamla Freri! Fast smalare! Men gångartsmässigt, det var nästan skrattretande!
 
 
 
 
Idag känner jag mig nöjd med att ha fått mycket gjort. Iallafall ute. Inne förfaller det...Ha ha!
 
Vi har fått ensilaget inplastat också. Skönt!
Här kollar vi om det går bra.
 
 
 
 
Har borstat lilla kaninen som är så fluffig, rensat ogräs och sen var jag och plockade en liter blåbär. Så stora och fina!
 
 
 
 
Ikväll ska vi eventuellt åka och lämna några får till en kompis. En tacka kliar sig, så hon ska få flytta med en kompis. Den tackans mamma var likadan, men hos Ewa funkar det eftersom de går in och ut som de vill. Våra är ju ute jämt och hon tål nog inte knotten utan kliar upp sår. Förra sommaren fick hon stå inne i stallet, men det är ju inget liv! 

Kommentera

Publiceras ej