Måndag-onsdag var jag i Stockholm på Hunduddens träningscenter.
Sov hemma hos mina gullungar i Uppsala!
 
 
 
 
 
 
Allie och jag tränar
 
Fordonssök
 
 
 
Igår var det jobb hela dagen. Efter jobbet handlade jag lite. Var en snabbis på rean på Lindex, men handlade bara barnkläder.... :-)
 
När jag kom hem red jag Tindra som inte var på humör! Hon såg att Tomas gjorde en ny hage så hon var tvungen att bocka och dumma sig lite! Ville inte bli riden.
 
Sen lite nosework med hundarna. På måndag är det examen så jag måste träna lite varje dag nu, känner jag!
 
Allie-gumman ska göra doftprov. Jag ska göra teoretiskt och praktiskt prov!
 
Idag var jag ledig. Startade med fotbad och frukost, efter morgonfodring. Snabbstädade lite och klippte klorna på hundarna. Sen var jag och fick dit några "grejer" på bildäcken på verkstan. Bilen har skakat när jag kör fort.
 
När jag åkte hem så köpte jag hundmat och lite mer växter på plantskolan i Fågelsta.
 
Efter lunch red jag och det gick bra idag! Red både ut i skogen och värmde upp och sen på banan.
 
Borstade pälsen på lilla kaninen! Det ska göras varje vecka, hon är ju långhårig! Hon är så söt den där lilla och orädd!
 
När Tomas kom hem så fixade han klart gräshagen och jag planterade alla växter jag köpt. Jordgubbar och squash. Försökte också rädda några krakar som blivit dränkta i vatten......planterade om dem.
 
Sen körde jag ett pass nosework med alla hundar, med Tomas hjälp! Hann precis klart innan regnet!
 
Jag som tyckte att jag inget fick gjort idag! Ibland är det bra att skriva så jag ser att jag inte är så slö som jag tror!
 
 

1 kommentarer

marianne

13 Jun 2016 09:04

Så blir det ibland här med....får inget gjort men mär jag tänker efter har jag gjort massor.
Ditt barnbarn som har prickig kjol är väl lik Karin?!

Lycka till på examensdagen idag

Kommentera

Publiceras ej