Märkligt vad mycket man hinner ibland. Trots att jag jobbade idag till 10. 
 
Direkt efter jobbet åkte jag till Linköping och träffade en hund och en familj som förhoppningsvis ska "paras ihop"!
 
 
 
Det var genom Hittehund, där jag jobbar ideelt. Vi gick en promenad på ca 1 timme. Det var den  familjen som äger hunden och den eventuella nya familjen med sin hund, som de redan har genom Hittehund. Det var kul att återse dem efter 7 år!
 
Efter det åkte jag till Tornby och shoppade lite. Skulle ha sandaler och nya bh:ar. Hittade inget av det....men några tröjor blev det iallafall. Och mat på Willys.
 
Kom hem vid 14 tiden. Då lagade vi (Tomas ) mat. Jag tränade lite nosework i vardagsrummet. 
 
Sen körde jag flera maskiner tvätt och torkade hundgodis som jag ska ha med till kursen på måndag.
 
Gick till skogen och tränade sök där. Plockade lupiner till mig och maskrosor till kaninerna!
 
Sen fikade vi med jordgubbar och glass. Plockade fram utemöbler och städade i gäststugan. 
 
 
 
 
Det var då jag kände att jag hade hunnit mycket trots att jag hade varit i Linköping i flera timmar.
 
Ikväll grillade vi. Det var underbart skönt ute, men vi åt faktiskt inne och sitter kvar här ännu i soffan! 
 
Men nu kom jag på att tvätten hänger kvar ute. Suck!
 
 
 

2 kommentarer

marianne

05 Jun 2016 13:33

Erkänner...hat inte löst inlägget än, men ville berätta att den jag köpte zink tillskottet av sa att hon tagit hem det pga islandshästar som gar problem med eksem....jag förstår inte hellet hur jag skulle fått veta om vi inte gjort den där blodanalysen

Marianne

07 Jun 2016 15:52

Jag tycker du alltid hinner med så mycket, och jag förstår inte hur du orkar hålla igång så där hela tiden.
Härligt om hunden och familjen trivs med varandra :)
Maten ser god ut, är det majs, bönor, potatis och ärtor som tillbehör?

Kommentera

Publiceras ej