Jag red ju lektion häromdagen. När jag skulle hem tappade jag mobilen så den krachade!
 
Så tråkigt för jag glömde ta med kameran till Uppsala där jag är nu. Och telefonens kamera funkar bara att ta selfie med! Hmm..
 
Jag ska lämna in den när jag kommer hem.
 
Igår åkte Robert och jag hem till dem i Uppsala. Han skulle iväg imorse till Frankrike och jobba. Jag skulle på examen i Nosework utbildningen.
 
Jag klarade mig som tur var! Fast det var tufft! Först teori där man skulle ha minst 85% rätt. Jag hade 90, skönt!
 
Sen praktik! Det var svårt. Fyra pers med hundar som man inget visste om. Dem skulle man ha i en halvtimme och ha del av en kurs. Jättesvårt! I vanliga fall vet man ju vilka man har!
 
Men det gick bra och feedbacken var ju underbar! Iallafall från deltagarna, de tre eximinatorerna hade mycket åsikter och frågor. Lite pirrigt var det!
 
Nu måste jag sova för imorgon ska Allie göra doftprov och sen ska vi tävla på eftermiddagen.
 
Godnatt!
 
 I morse kl 7 på Djurgården!!
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

13 Jun 2016 23:53

Grattis igen :) vad roligt, men du är så duktig med hundarna och träningen.

Så ni är kvar där uppe?

Men sån otur med mobilen...funkar den att ringa på iaf? Det är ju egentligen det den är till för...

Vi var ju på kursen tre dagar sån jag har inte så jättemycket att berätta, men det sista kommer så småningom.
Vi har bokat oss till nästa år också...inte galna alls...

Jag ska lyssna på fågelskådaren längre fram, just nu är jag inne på lite mer allvar, senast "Hur skan det gå föronen Pinneberg" och nu "Molnfri bombnatt"

Kommentera

Publiceras ej