Igår var jag ledig. Fm var jag ute hela tiden, tog med kaffe ut i termos så hundarna skulle få vara ute.
 
Vid lunch åkte jag och besiktade om bilen. Sen privatlektion hos 2 tjejer med varsin valp. Kul!
 
Hämtade pudlarna, handlade mat, lagade mat och sen gick vi ut. Då var klockan redan 16.
 
När Karin kom så fixade vi stallet, sen åkte hon hem. Jag var jättetrött och slarvdammsög, vek tvätt, fixade kvällsmat och somnade sen....
 
Vaknade som tur var till 21 när det var 30 grader i februari.
 
Idag var det jobb 8-17 så mycket mer har inte hänt!
 
Jo jag frös halvt ihjäl när vi skulle fixa stallet. Det var bara -1 ute men jag frös så jag inte hade känsel i fötterna. Satte mig framför brasan när jag kom in. Jag hade fötterna alldeles för nära, så det gjorde så där ont som när man var liten och kom in till mamma och grät...
 
Min massage- tjej säger att jag har nog förfrusit fötterna som barn. Sist sa hon att jag troligtvis haft höftproblem  som baby, som inte blev upptäckt. Mitt barnbarn Elis har ju det och det är ärfligt. Som tur är så har han den lindrigaste sorten.
 
Nä nu ska jag ut och frysa igen sen sova. Imorgon jobb igen. Upp kl 6 och promenera med vovvar innan dess.
 
Det var så skönt imorse att slippa pannlampan!
 
 

2 kommentarer

Marianne

01 Mar 2016 23:28

Om det sticker och svider i fötterna har du förfrysit de nån gång :( du vet väl att man inte ska sätta de i extra värme då? Hur skönt det än är...

Det har varit så fint med solen, men nu skulle det visst komma massa snö igen....så himla konstig vinter i år.

Marianne

03 Mar 2016 10:39

Du kan se badhotellet på TV4Play, det har jag gjort med båda första säsongerna och det verkar som om jag måste se denna säsong där också eftersom Janne inte vill se den.
Tror det är en gratismånad först men annars kostar det nån hundring/månad och då kan du ju se allt som visas på fyran UTAN reklam :)

Kommentera

Publiceras ej