Idag var det svinkallt fast det var på 0:an.
Det blåste kalla vindar.
 
På fm åkte vi och handlade virke till sovrummets väggar och sen till ica och handlade mat. Nu har jag skrivit matsedel för veckan nämligen.
 
När vi kom hem blev det kaffe och en titt på vasaloppet.
 
Utejobb några timmar och en hundpromenad. Burr! Vad ruggigt!
 
Fällningstider!
 
 
 
Sen har jag lagat mat. Vegetariska burgare och en torsk-och skaldjursgryta med grön curry.
 
Tomas har snickrat lite däruppe, det går framåt!
 
 
 

3 kommentarer

Marianne

07 Mar 2016 08:58

Wow det händer saker där uppe nu, snart inflyttning kanske?!

Skumt med den boken du lyssnar på, det står ju inte att det är en serie, men det ärju bara två böcker i den.
Jag ville lyssna på barnbruden och pottungen, men de finns inte som ljudbok, åtminstone inte på storytel.
Jag har inte ro att läsa.

Hofsnäs där vi åt lunch ligger en knapp mil härifrån, på sommaren har jag cyklat ibland. Janne är för lat för att gå promenad, jag brukar gå där med Maria så du har nog sett foton från det.

Jag kommer inte ihåg vad den danska filmen hette, den gick på ettan rätt sent, om det finns någon TV-tidning kvar på jobbet ska jag försöka komma ihåg att titta.
Jag gillar också en del historiska filmer, men Janne väljer oftast och han gillar de inte.

Marianne

07 Mar 2016 09:06

Glömde ju...
Vi köper också av fiskbilen, men tycker det blivit sämre kvalitet där, det är två olika som kommer men jag har ingen koll på vilken han brukar köpa från.
Visst är det himmelsvid skillnad på fisk och fisk, den här var uppdragen samma dag så det finns inget som slår den..mumsigt

Robert

07 Mar 2016 09:52

Nu börjar det ju snart vara ett rum! Heja pappa!

Kommentera

Publiceras ej