Började dagen med att försova oss! Tomas sa att han klappat på mig, det har jag inget minne av! Vilket fall så somnade vi om och sov till halv 7! 
 
Det blev en snabb runda med vovvar för mig och en dusch. Frukost intog jag på jobbet. Tomas fodrade djuren.
 
Sen åkte vi hit på fm min brukare och jag. Gick promenad och åt lunch. Karin jobbade till 14 och åkte hit efter det.
 
Ikväll började en av mina hundkurser. Det var kul! Mio var med och hjälpte till.
 
Karin och Tomas red ut på kvällen och innan dess hade Karin ridit en häst till. Så några av dem fick gå iallafall.
 
Imorgon jobbar jag dygnspass. Men vi kommer att vara här några timmar. Vi får också besök av två brukare till med assistenter. Vi tänkte grilla om det blir bra väder.
 
My och Moa har påsklov och skulle också komma hit.
 
Hoppas på sol!
 
 

2 kommentarer

Marianne

29 Mar 2016 22:35

Sååå irriterande när inlägget försvinner...morrar med dej ;)

Tycker hela dagen blir förstörd när jag försover mej.
Skönt ni var hemma båda två så ni kunde dela upp morgonsysslorna med hundar och hästar

Du har verkligen toppen som kan åka hem med din brukare. ..trevligt mej grillfest tillsammans med kollegor.

Jag glömmer också vad jag tänkt kommentarera samt vad jag ska svara på...

marianne

31 Mar 2016 09:47

Inte jobbar han så mycket mer för att jag smiter, för det mesta finns det e hel del för mej att göra när jag kommer tillbaka...

Kommentera

Publiceras ej