Igår var jag på instruktörsträff i nosework hela dagen. Det var kul! Sen jobbade jag efter det och kom hem imorse.
 
Hämtade pudlarna på hemvägen för Karin jobbar.

På fm hade jag sista gången på projektkursen i nosework. Det var jättekul. De var så duktiga!
 
Åt lunch runt tretiden. Sen gick jag en promenad i skogen med alla hundar. Det stänkte lite regn men efter det red jag Tindra.
 
Det var ju svalt väder och hästarna var jättebusiga! De sprang i hagen och lekte. Tindra bockade som en stolle så jag funderade på om jag skulle våga rida!! 
 
Men hon var lika duktig som vanligt. Jag red på banan och tog några skutt med!
 
När Tomas kom så mockade vi och fixade i stallet.
 
Sen åkte jag en snabbis till affären innan de stängde. För jag skulle till en kaninuppfödare som bor nära affären. 
 
Nu har jag tingat en lite tjejkanin som kommer att flytta hit om någon vecka.
 
Nyss har jag skrivit klart min redovisning för projektkursen, så nu ska jag nog sova. klockan är snart 00.30
 
 
 

2 kommentarer

Days by Johanna

27 May 2016 12:51

Så söt :)

marianne

28 May 2016 23:48

Men oooh så söt :) går det bra med en sån ung tjej till en äldre hane?

Kommentera

Publiceras ej