Idag började jag med att städa lite. Vardagsrummet har blivit väldigt eftersatt! Oftast dammsuger jag bara hallen och köket lite snabbt. Tänker att jag ska fortsätta på kvällen. Men det händer ju aldrig!
 
Idag tvättade jag alla plädar och dammsög och torkade av. Lite fräschare!
 
Efter en snabbfika så åkte jag på massage igen. Fick några tips på hur jag ska träna upp min värkande rygg, fot och knä. Nu måste jag göra det innan det blir värre! Eftersom jag är sne så belastar jag fel och slarvar med hur jag står.
 
Handlade på hemvägen. Ica i Borensberg hade flyttat och öppnade idag. Det var mycket folk, men inga köer direkt iallafall. Butiken var jättefin, även om den gamla var mysigare.
 
När jag kom hem så kom Karin samtidigt. Vi åt lunch. Sen promenerade vi med hundarna och tränade lite nosework.
Vi mockade i hagen och fixade i stallet.
 
När Tomas kom så tog vi lite mellis innan Karin åkte hem.
 
Sen red Tomas och jag i paddocken innan vi gjorde klart istallet. Det blev ett kort pass, men roligt!
 
Klockan blir alltid mycket innan vi kommer in så mat blev det kl 21. Såg ett avsnitt av sveriges minsta mästerkock.
De är ju för duktiga!
 
Imorgon skulle vi egentligen ha utbildning på jobbet på fm. Sen börjar jag kl 17. Men vi lyckades få det flyttat till efter sommaren. Det var skönt, jag behövde några dagar hemma efter att ha jobbat extra i helgen samt ha avslutat två kurser. Igårkväll slutade den tredje kursen. Det har varit mycket nu....

Men igår och idag har jag ridit och nu hinner jag imorgon med! 
 
 

1 kommentarer

marianne

21 May 2016 00:57

Så gör jag också när jag städar, men börjar i rummet och hallen och sen blir köket och övervåningen ogjort... jag kör roboten nästan varjw dag också...men inte i köket av någon anledning.

Kommentera

Publiceras ej