Idag kände jag mig nästan bakfull. (hur det nu känns!!)
 
Jim väckte mig genom att vifta till lampknappen med svansen, så lampan tändes!
 
Jag hade tänkt sova lite längre än 7 eftersom vi kom hem 23.30 igårkväll från Ullared!!
 
 
 
 
Mi, Karin och jag åkte kl 6.30 härifrån. Det blev en lång dag med många fynd! Emilia var med och skötte sig exemplariskt. Utom när vi skulle hem. Då var hon ledsen så vi fick stanna flera gånger och ute spöregnade det!!
 
Jag är supernöjd med det jag handlade. Lite kläder till mig och sen julklappar till barnbarnen. En hel del till djuren förstås och en ny stekpanna, Jaime Oliver. Ett täcke för 69:- var ju också otroligt billigt!
 
Idag har jag utejobbat och promenerat med vovvarna. Red en sväng med i solsken! Tindra har stått 2 veckor pga snön. De fick ju klampar. Men nu är snön borta och hon var superpigg!
 
 
 
 
Hovslagaren ska komma snart igen. Vi ska sätta på duploskor på de andra med. Karin har varit nöjd med dem och då slipper man ju snösulor.
 
Oj nu är klockan alldeles för mycket. Jobb imorgon! Ja nästan hela helgen!

2 kommentarer

Marianne

18 Nov 2016 00:16

Oj vilken lång dag, ni skulle behövt sova kvar där. Jag skulle aldrig ha tålamod att gå där så länge.
Nästa gång ni åker måste ni planera ett besök här hos mej, det är på tiden ;)
Men du är förstås väldigt välkommen oavsett Ullared :)

Marianne

18 Nov 2016 00:18

Just ja, vad är duploskor?

Kommentera

Publiceras ej