Vaknade och gick ut till djuren. De var inte lika superhungriga som vanligt. Det var nog smart att ge dem halm i näten till natten.
 
 
Fm blev det lite städning, igen......det jag inte hann igår.
 
Tomas var ute och provsköt sitt nya gevär, sen fällde han ett träd. Det stod ivägen vid fårhagen, där han ska köra in och mocka ur fårhuset.
 
Jag packade foder och mockade hagen. Sen blev det snabbdusch och snabblunch! (matlåda från veckan) För vi skulle på kalas. Mitt barnbarn Kasper fyllde 4 igår och hade sitt kalas idag!
 
Först blev det fika! Vi var riktigt många eftersom de hade tre kompispar där hela helgen. Några barn och en hund med. Mormor och moster till Kasper och så vi då. Våra hundar var med och Karins hundar. Våra blev så klappade och gosade med så de är jättetrötta nu!
 
 Kasper
 
Här mumsas det!
 
Bara min son köper 96 mums-mums.......
 
 
Jättefin tårta! Och Kasper blåser.
 
 
Kasper önskade sig chokladfontän.
 
 
Tårtan!!
 
Martin och Mio.
 
 

1 kommentarer

Marianne

13 Nov 2016 17:18

Mysigt med kalas, och så många hundar med...hmm tur de är snälla, Leo skulle bli superstressad av att gå på kalas.

Halm är väl bra som tidsfördriv och det fyller väl magen lite också?!

Din karl jobbar ju åtminstone ute, min gör ju knappt det....han skulle inte bo på en gård, eller ens i hus...han är ju superduktig och noggrann när han sätter igång, men startsträckan är låååång:(
Jag har varit pedant men det går ju inte här där vi inte ens har golv i vissa rum...
Ärligt talat så har jag varit VÄLFUGT nära att flytta härifrån...Just för att jag mår dåligt av oredan och att han inte ens bryr sej....precis som jag skulle vara nån husa...:(

Kommentera

Publiceras ej