Kom hem från ett möte i Linköping nu på kvällen. Tog bara några mackor till kvällsmat, inte så bra. Men jag orkade inte laga något. 
 
Återbesök med Allie idag. Det var inte bättre, tyvärr. Får fortsätta med medicinerna ett tag till.
 
På eftermiddags red jag ett pass på ridbanan. Jag blir så glad varje dag när jag rider. Det går bättre och bättre, blir nästan lite chockad att det går framåt för varje pass!
 
Karin och Emilia var här idag och de var även med på mötet med Blå stjärnan.
 
Nu väntar helgjobb, men också en rolig kurs!
 

2 kommentarer

marianne

22 Oct 2016 08:33

Men vad är det för envist som håller sej kvar i Allies öga?
Ibland får man slarva med maten, men det brukar straffa sej, åtminstone för mej för jag blir hungrig senare och då orkar jag ännu mindre göra iordning.

Jag tror höken tagit skator också för jag har inte sett några här på ett bra tag, men det skulle inte vara fel om de var de enda höken tog ;)
Jag är mer ledsen än vanligt att denna försvann då jag sett fram emot att hon skulle bli vuxen....nu vet jag inte om jag ska försöka köpa ett par vuxna nånstans, med risk för att få in sjukdom, eller om jag ska försöka tigga till mej fler ägg och kläcka själv trots att drt blir kallt nu, men det är ju inte säkert att det blir mån höna då.

På röntgen såg det ut som diskbråck mellan skuldrorna på Leo, han är öm där, men för övrigt har han blivit valpig igen....stjälper handskar och kastar runt, skuttar och ser så där full i fan ut som bara bushundar kan :)

marianne

22 Oct 2016 08:35

Glömde, jag red inte Ava, jag ska tömköra ett tag och skaffa ett par nya stigbyglar först :)

Kommentera

Publiceras ej