Igår när jag slutade jobbet så åkte jag hem och hämtade Allie för att åka vidare på noseworkutbildning.
 
Det var en tjej som ordnat en fortsättningshelg för oss som är instruktör.
 
Vi var 6 stycken, varav 5 hade hundar. En kille som inte hade hund med sig filmade det mesta. Hoppas vi får det sen!
  
Det har varit roliga och nyttiga övningar. Ibland svåra, eftersom vi inte kört så länge, Allie och jag. Men jättekul!
 
Utomhussök med tomsök
 
 Lotta sammanfattar
 
Elin och hennes vovve
 
  
Att se de andra är också lärorikt som instruktör. 
 
Igårkväll höll vi på till 17 och på hemvägen stannade jag och handlade med taimat från yam-yam wok.Det var så mycket mat så vi fick varsin matlåda idag med. 
 
Idag körde vi 9-16 så då var jag inte helt slut när jag kom hem. Så då körde jag lite tvätt, dammsög och lagade mat.
 
Nu är det lite tv och soffhäng.

1 kommentarer

marianne

24 Oct 2016 09:37

Det är alltid lärorikt att se andra och att se sej själv på film så hoppas du får den.

Man brukar alltid få rikligt med mat på Thairestauranger, jag funderade på det i går, thailändare är ju inte särskilt stora själva så logiskt borde portionerna vara mindre...

Sv: Janne hyrde gården från början och när han sen köpte den, hämtade ägaren inte sina mindre viktiga saker, sen har J varit gift och när hon flyttade ut lämnade hon bara helt fräckt de av sina saker hon inte ville ha..Jag lämnare massor av hennes gamla kläder till UFF, då jag flyttade in och behövde garderoben.
När jag växte upp hade mor fasta platser på teatern, vi såg allt som gavs.
Vi har två besök inbokade inom kort, Sthlm och fantomen på operan, på fredag, här i Borås om några veckor och Cabaret, det ska bli kul,och du såg att vi ska till Gbg i februari för att se Har.

Kommentera

Publiceras ej