Ja datorn alltså. Den funkar lite som den vill....
 
Igårkväll gick det inte alls. Igår var det tisdag om jag tänker efter. Vad hände då? Jo det blev en ganska slö morgon tills Marie och Karin kom och fikade. Marie hade varit iväg med Prins hos kiropraktorn. Han hade ju en låsning i en bog, men nu var det bra.
 
 
Karin och jag fixade lite ute och promenerade. Någon ridning blev det inte. På kvällen hade jag avslutning på vardagslydnadskursen. Det var roligt och lite sorgligt att det var slut. Vissa grupper saknar man mer än andra!
 
 Jim  läser första frågan på frågesporten!
 

Idag var det också lite segt  att komma igång. Efter fodringen blev jag sittande med frukosten länge. Hade tänkt dammsuga men rätt som det var plingade det till i telefonen och Kalle, hovslagaren hade kommit. Ut och tog in en häst! 5 skulle ha skor och 1 verkas. Det tog större delen av dagen.
 
Under tiden han jobbade så fixade jag lite i trädgården och så lagade jag lite mat åt oss.
 
När Kalle hade åkt så fick hundarna köra lite nosework, både i stallet och i boden. Det gick bra. Allie gjorde många pauser under söket och åt små bitar av hovar som låg kvar. Trots att jag sopat.....
 
 
 
Sen red jag Tindra på ridbanan. Idag var det turbo igen. Ja det gick skapligt iallafall!

Ikväll var det Bonde söker fru. Det är liite pinsamt men ganska roligt ändå. Jag hann precis laga maten tills det började.
 
Nu sitter jag själv uppe och väntar på att håret ska torka! Duschade när vi kom in efter fodringen. Det tog en stund ute eftersom det hade gått en propp i stallet. 

1 kommentarer

Marianne

08 Oct 2016 00:30

Jag kan inte låta bli att titta på bönderna;) konstigt för jag kollar inga andra "såpor" längre..Ja förutom mästerkocken Sonjas längtar efter

Kommentera

Publiceras ej